diumenge, 15 de febrer del 2009

Streetfighter: la leyenda



Els amants de les adaptacions dels videojocs estan d'enhorabona doncs el dia 27 de març arriba a les pantalles l'esperada adaptació de Streetfighter.

La pel·lícula se centra en un dels personatges de la saga, la Chun-Li, interpretada per Kristin Kreuk (la Lana de Smallville). Altres intérprets són Chris Klein, Moon Bloodgood, Michael Clarke Duncan, Robn Shou i Neal McDonough. Taboo, un dels membres del grup pop The Black Eyed Peas, intepreta a Vega, un temible assassí.

De què va?

Quan es una nena, Chun-Li veu com el seu pare és segrestat. Deu anys després reb la visitia de Gen, un antic delinquent reconvertit en defensor dels dèbils que li revelarà que el seu pare és en mans de Bison, un perillós criminal. Gen s'ofereix a entrenar la Chun-Li per què es pugui enfrontar a Bison i rescatar el seu pare.

A priori:

No em busqueu en els cines on la facin

3 comentaris:

M.I. ha dit...

Aggggggggggggggggggggg, qué horror!!!! Sigues 25000 blogs y no estoy entre tus favoritos.. Eso pasa por tener un hijo y apartarse 6 meses del "candelabro", jajajaja.
Bueno, que ya estoy por aquí. Aún no me he reincorporado, pero espero hacerlo pronto; así como también espero que siga la comunicación entre nuestros blogs.
Besos.

Deric ha dit...

sí que estas entre los que sigo!!!
;)
qué tal en tu nueva faceta de madre?

M.I. ha dit...

Pues para hacer un anuncio de TV., jajajajaja. Cosas como: "Soy una detective de manchas (de ropa)" y "No es fácil cuidar de mi hogar", me resultan terriblemente familiares.
Y eso, que no es fácil llevar un trabajo, una casa, hijos..... que mi pasión por el cine se está resintiendo; pero bueno, estoy radiante y feliz con un niño que es lo más importante de mi vida. Ya habrá tiempo para el ocio, y espero volver a escribir.
Besos.