dijous, 19 de febrer del 2009

Los abrazos rotos

Ho tornarà a aconseguir Pedro Almodóvar?

A jutjar pel primer trailer de promoció del film, em sembla molt que sí, que serà la pel·lícula espanyola de l'any.



Los abrazos rotos s'estrena el 18 de març i està protagonitzada per una Penélope Cruz en ple esplendor, i per Lluís Homar, José Luis Gómez, Lola Dueñas, Ángela Molina, Rossy De Palma, Carmen Machi, Blanca Portillo, Chus Lampreave, Dani Martín, i Kiti Manver. Un repartiment de luxe i gaudi total.

La història gira en torn a un escriptor que recorda l'accident en el que va perdre la vista i la dona que estimava.

4 comentaris:

nimue ha dit...

ai, jo sóc molt fan d'Almodovar així que és fàcil que m'agrade aquesta. Ja tinc ganes de veure-la!

Deric ha dit...

jo també, nimue

Ferran Porta ha dit...

M'apunto al club dels súperfans d'Almodóvar. De fet, ho sóc tant que temo no tenir criteri per discernir què és bò i què no ho és! (clar que "bò" i "no bò" són conceptes força subjectius, oi? :)

Sí, estic gairebé convençut que m'agradarà! Ja comentarem...

Cristina ha dit...

Aixxx, ja la vull veure. M´encanta Almòdovar amb o sense Pe.